Sunday 5 November 2017

Forex Order Flow Trading Strategi


Tråd Order Flow Trading. What er Order Flow Trading og hva det ikke er. Hva er Order Flow Trading og hva det ikke er. Overflow Trading er et begrep som kan skape mye forvirring Noen tror det handler direkte fra flytinformasjon fra banker info som bare en liten sirkel av mennesker har tilgang til og de sikkert vunnet t dele den på internett, noen synes det er tape lesing og noen at det bare er en annen form for pris handling. Det er ingen klar definisjon og i slutt, er alle ovennevnte metoder basert på forventning om fremtidig ordrestrøm i markedene. Måten jeg ser på er at OFT er en tankegang I stedet for bare å lete etter tekniske mønstre, går vi et skritt foran og tenker på hva andre markedsdeltakere kan gjøre Det er all frykt og grådighet i markedene, og vi kan se dette hver dag i markedet. Det er stor forandring for nybegynnere, spesielt de som tidligere kun brukte teknisk analyse. Men som enhver annen aktivitet blir det lettere med tiden, og du begynner å v iew markedet med helt forskjellige øyne. Du er klar over hvordan prisen beveger seg, på hvilken måte den beveger seg ikke så bra som bankflytinformasjon, men PA gir litt godt innblikk. Din kunnskap om andre deltakere hjelper deg med å unngå vanlige feil og til slutt din kunnskap om markedets ineffektivitet vil hjelpe deg med å kombinere alt dette og utnytte disse mulighetene i live trading. Man kunne argumentere mye om termen OFT, men for meg er det en måte å tenke på en annen tilnærming til markedene enn de vanlige, ikke noe som er begrenset til en bestemt metode, jeg har ingen privat bankflytinformasjon, men likevel, min kunnskap om markedets mikrostruktur og andre markedsdeltakere gir meg en kant i markedene. Hvordan kom jeg inn i det jeg fant en tråd på en annen forex forum fra brukeren Darkstar som nevnte OFT Det så alt ganske komplisert ut, og selv etter å ha lest hele tråden, gjorde det ikke for mye for meg. Jeg fant da hans nettside senere og kjøpte sin bok jeg ikke t ønsker å bli anklaget for å fremme noe her, så ingen link, men et raskt Google-søk etter orderflythandel darkstar eller bokens tittel - Order Flow Trading for Fun og Profit bør gjøre det Det har en veldig høy pris for en bok , men det endret seg mye for meg, og det var et vendepunkt for min handels karriere. Chat-rommet er litt uorganisert noen ganger, men det er noen gode handelsfolk der villige til å hjelpe. Forumet er dessverre nesten død, en annen grunn til at jeg plukket BabyPips Som plattform for min tråd Igjen, jeg vil ikke markedsføre noe her, jeg synes bare det er rettferdig Jeg deler hvordan jeg oppdaget OFT og gir andre muligheter til å sjekke ut kilden der jeg lærte det. Tross alt er det også noen gratis materiale tilgjengelig om det. Hva er trinnene for å lære OFT. Les om markedsmikrostruktur hvordan prisendring, type ordrer, likviditet etc. Lær om de andre markedsdeltagerne reklame, bankforhandlere, ekte penger, suverene, store spekulanter. Eksploitere markedet ineff iciencies. I vil dekke ulike emner i de kommende artiklene og gå gradvis fra Trinn 1 til Trinn 3.Last redigert av Dali 02-24-2013 kl 03 25 PM. Join Dato Okt 2011 Sted Bergen, Norge Innlegg 456.Blue font ser mektig ut kjent All den beste kompis Kunnskapsdeling er veldig velkommen her. Hold øye med din fremgang. Joined Dato Nov 2011 Innlegg 398. Alt det beste Håper denne tråden vant t bli lukket som den forrige s. Join Dato Okt 2012 Innlegg 90. Interessant tråd Abonner. Join Dato Jan 2013 Innlegg 108. Type bestillinger og Hvordan prisendringer. Typen av bestillinger og hvordan prisendringer. I denne artikkelen vil jeg dekke de tre hovedtypenes ordre som brukes i handel og hvordan prisendringer vi vil ta se hva som virkelig skjer og hva som beveger pris. Først og fremst er det begrepet likviditet. Hvis du vil kjøpe en eiendel, trenger du noen til å selge den til deg. Du leter derfor etter likviditet. De samme tingene gjelder hvis du er en selger, du er på utkikk etter en kjøper for å ta den eiendelen du ønsker selge Et bud er en grenseordre for å kjøpe en eiendel til en bestemt pris bedre enn dagens markedsrente og et tilbud er en grenseordre om å selge en eiendel til den fastsatte prisen bedre enn dagens markedsrente Bud og tilbud gjør likviditet i et marked , gir de det til deltakerne som handler via markedsordrer. Likviditet er en svært viktig faktor i handel, spesielt for store handelsfolk. Jo mer flytende et marked er, desto mer vil det tiltrekke seg andre handlende. Store handelsfolk kan ikke bare tenke på hvor mye prisen vil bevege seg , men også hvordan de vil komme seg ut av sin handel når tiden er kommet Dette er ikke et problem for oss forhandler, men definitivt en nøkkelfaktor for de som handler store mengder penger. Markedsordrer forbruker likviditet gitt av grenseordrer De er ordre utstedt for å kjøpe selge en bestemt eiendel til dagens markedspris En kjøpsmarkedsordre vil bli fylt mot det beste tilbudet, og en salgsordre vil bli fylt mot det beste tilbudet tilgjengelig. Markedsordre tar bort likviditet y fra markedet som deltakeren som utsteder dem, ønsker å handle umiddelbart og spiser disponibel likviditet via grenseordrer. Ordrereservasjoner gir likviditet fordi de gir andre handelsmenn muligheten til å handle mot dem. Hvis jeg utsteder en 1 million buds kjøpsgrenseordre på 1 31000 for EUR USD gir jeg likviditet til andre deltakere som ønsker å selge på markedet til denne prisen. De kalles grenseordrer fordi de ikke kan fylles til en pris som er verre enn spesifisert. Dette betyr at budet mitt på 1 31000 kan fylles AT eller under positive slippage frekvensen, men ikke over. Større bøker eller DOM Markedsdybde brukes mest i Futures trading, da valutamarkedet ikke har noen aggregerte volumdata Eksempel. I denne aktiva har vi ingen ordrer på 44 og 45, noe som betyr at du i øyeblikket kan kjøp på 46 det beste tilbudet og selg på 43 det beste tilgjengelige budet Hvis jeg bestemmer 45, er en god pris å selge på og utstede et tilbud med den hastigheten, vil spredningen smalere og kjøpere vil kunne kjøpe fra meg på 45 beløp jeg tilbud om å selge La oss si at det er en utålmodig kjøper som flytter budene sine til 44 Han vil igjen redusere spredningen og nå selgere kan selge til en bedre pris enn før Ordreboken ser nå ut som dette. Hvordan prisendringer. Scenario 1 Trader A kjøper 20 kontrakter av eiendelen på markedet Bestillingsboken over viser tilgjengelig likviditet og det er synlig at han ikke vil bli fylt til 45 da det ikke er nok likviditet. Han vil bli fylt som følger 10 ved 45, 8 ved 46 og 2 ved 47 Da han forbruket ALLE likviditet på 45 og 46, vil bestillingsboken nå se slik ut. Bestillingsboken vil forbli på denne måten til det er nye bud skapt under 47 ELLER det er enda flere kjøp til markedsprisen på det beste tilbudet som driver pris høyere og videre forbruker tilbud. DOMer er ikke brukt i FX eller i det minste burde ikke brukes, da det ikke foreligger aggregerte volumdata for FX, men mekanismen for prisendring er den samme i alle markeder. Limitordrer gir likviditet, mens markedsordrer er forbruket ng them. Stop ordrer er ordre å kjøpe over dagens markedspris selge under gjeldende markedspris Begrepet stoppordre brukes fordi bestillingen er stoppet fra å bli henrettet til den treffes fast pris Det blir stoppet fordi ellers hvis du oppretter et bud til den prisen der tilbudene allerede eksisterer eller over, vil det bli salgbar ordre og vil bli utført umiddelbart. Mesteparten av tiden vil en buy stop-ordre bli utført når det er prisen har rammet markedsbudprisen og en salgsstoppordre vil bli utløst når det er prisen har rammet markedsbudsprisen. De vil bli omgjort til markedsordrer og vil forbruke likviditet. Men det er noe unikt med stoppordrer. De kan også gi likviditet. La oss si at jeg er stor handelsmann som ønsker å selge en eiendel vær så snill å glemme bestillingsboken for dette eksemplet. Markedsprisen er for øyeblikket 44 46 Jeg kan kjøpe på 46 og selge på 44 Jeg vil ikke selge på 44 fordi likviditeten ikke er god nok for antallet kontrakter jeg har d å selge Jeg er klar over at det er mange kjøpstopp over prisen på 50 fra deltakere som allerede er korte. Andre deltagere er også klar over dette og prisen vil bli tiltrukket av disse nivåene. Jeg vil derfor sette mine tilbud over 50 la s sier 51 og 52 og dra nytte av stoppene. Hvor sjansene er gode, det er ikke mange kjøpere på disse nivåene, da prisen vil bli oppfattet som høy og likviditeten er litt tynn. Men det er tvunget kjøpere over 50 og de må ta min likviditet Min shorts vil bli fylt og prisen er sannsynlig å bevege seg raskt i min favør, da de fleste kjøp kom fra shorts som ble stoppet. Prisen er ikke attraktiv for kjøpere og vil trolig slippe raskt. Stoppjakt er en felles aktivitet i ALLE markeder, ikke Bare FX-markedet Detaljhandlerne er klar over dette, men det meste på feil måte, jeg snakker ikke om detaljhandleren din, som utvider sprer for å ta noen få stopp, men stopper jakt på en større skala. Store handlende trenger det for likviditet som ovenfor de scribed og bankforhandlere vil også bruke den til å kontrollere deres bok bedre, men la oss forlate det for senere. Jeg håper denne artikkelen ga deg gode insikter om de tre vanlige ordningstyper som brukes i handel og hvordan prisendringer. Som en sidenotat engelsk er ikke mitt første språk, så jeg beklager eventuelle feil jeg gjør mitt beste for å skrive forståelig. Sist redigert av Dali 02-24-2013 kl 03 32. Hei Ben, Takk for din innsats for å lære oss jeg finner, Stopp bestillinger gi også likviditet litt forvirrende Kan du vær så snill å forklare meg med et eksempel - om mulig med et skjermbildebilde. Hvis DOM ikke blir brukt i FX, vil det være vanskelig å forutsi bestillingsflyten i FX Regards, Vijai. For å svare på ditt første spørsmål Stopp gir ikke teknisk likviditet, men på en indirekte måte La oss igjen ta det ovennevnte eksemplet Jeg ønsker å selge en eiendel som for tiden er på 44 46 Jeg kan selge på 44 og kjøpe på 46 Jeg finner ikke dette en god rate å selge på, så jeg vil utstede en grenseordre jeg vet at det er stopp over 50 og de vil sannsynligvis få oppmerksomheten til rovdyr som vil presse prisen i retningen av stopp. Jeg utsteder derfor to en salgsgrenseordre på 51 og 52. La oss anta følelser for aktiva er ganske blandet, og det er ikke mange okser. Med dette det vil sannsynligvis ikke bli noen kjøpere på 51 og 52 og prisen vil ikke engang nå disse nivåene. Men med kjøpet stopper over 50, har vi tvunget kjøpere. Disse handlende bestemte seg for at de ønsket å komme seg ut av deres korte posisjon til disse prisene og deres etterspørsel vil akselerere flyttingen og utløse tilbudene mine jeg ga likviditet til dem, men jeg utnyttet den svakere siden av markedet og kom inn i en bedre posisjon uten de tvungne kjøperne, ville de trolig ikke bli trigered i det hele tatt. Jeg vil dekke tema for å stoppe jakt senere, men jeg håper dette gjorde det tydeligere for deg. Å ta det andre spørsmålet ditt Du trenger ikke DOM for å forutsi ordrestrøm Selv om du har DOM for futures, viser det deg bare ordrer for oppe r og lavere fem prisnivåer, og med at markedene er så flytende og raskt endrede, vil du ikke kunne trekke ut noen nyttig informasjon fra den. Jeg brukte DOM ovenfor for å visuelt forklare prosessen med prisendring. Jeg vil dekke emnet for å projisere fremtidig flyt også på et senere tidspunkt. ORDER FLOW TRADER. BUILD EN KONSEKVENSERT INNTEKNING VED KUNNEN AV TRADING FOREX WITH SUPPLY-DEMAND. Hva forårsaker prisbevegelser i finansmarkedene Det er ubalansen mellom selgere og kjøpere En av måtene vi kan vinne i markedet er å finne nivåene som opplever den største ubalansen, og gjør deg klar til å handle når prisen når det nivået Dette er kjernekonceptet med handel med ubalanse på tilbud og etterspørsel. Overflow Trader er utviklet for å hjelpe deg med å identifisere den store ubalansen mellom salgs - og kjøpsprosedyrene, slik at du kan hente omsettelige mønstre lenge før vi kan se dem utfolde seg på diagrammet. Ved å følge en kraftig trinnvis prosess lærer du å bruke regelbaserte strategier i n et finansmarked som hjelper deg med å øke mulighetene for å vinne handler og generere konsekvent fortjeneste. Hvis du ikke tjener penger i Forex, er det ikke fordi markedet er mot deg. Du har bare ikke perfeksjonert din strategi. Gå tilbake til diagrammene Benny Liang Dette programmet er for deg hvis du har nådd et punkt i livet ditt der du skjønte at besparelsene dine ikke er nok til å støtte pensjonen din, og du vil gjøre noe for å endre fremtiden. Du vil lære deg en lavkonjunktur og nedskrittsikker ferdighet som kan støtte deg med konsistent inntekt. Du ser mange mennesker rundt deg som gjør sunne fortjenester gjennom Forex, og du vil vite hvordan. Du har forsøkt å handle Forex, men bli forvirret eller skremt av alle indikatorene på skjermen. Du leter etter en enklere, mer rett fremover metode som er lett å lære og søke. Du blir bundet av arbeidsforpliktelser og trenger en handelsstrategi som er mindre tidkrevende og trenger ikke konstant overvåkning av diagrammer. Du v e deltok i andre Forex-programmer eller lese flere Forex-bøker, men teknikkene har ikke jobbet for deg eller gir deg de resultatene du vil. Du har vært trading i mange år, og metoden din gir deg avtagende avkastninger. Du er en aksjeinvestor og vil ha å vite hvordan andre instrumenter som Forex kan gi deg større avkastning over en kortere tidsramme. Du er noen som trenger mye tid til å øve sin Forex-handel før du får tillit til å gjøre forretninger. Du leter etter en erfaren, tålmodig og ressursfull trener for å veilede deg underveis. Når du skal lære på ordren FLOW TRADER COACHING PROGRAMME. Utvikle den vinnende tenkemåten til fremtredende Forex-forhandlere og lære deres strategier for styring av penger. Lær hvordan de finansielle markedene virkelig fungerer etter tilbud og etterspørsel uten bruke noen indikatorer. Embrace en styrt-basert strategi og veilede dine handelsbeslutninger med 50 tidtestede regler. Master en enkel og effektiv handelsmetode som du kan øve og anvende med lethed umiddelbart. Kjenn på forhånd fremtidige pris vendepunkter og handle med tillit og høy nøyaktighet. Lær å administrere en høy risiko belønning forholdet slik at du kan tjene penger selv uten en høy vinnende rate. Protect din trading kapital og sørg for at du holder deg i Forex virksomhet på lang sikt. Finn når de store bestillingshandlerne går inn i markedet og forstår deres spillplan slik at du kan handle på samme side som dem. Og mye mer. Hver klasse er avkortet på 40 studenter for å maksimere coaching effektivitet. BRUK DIN FORTROLIGHET I FOREX TRADING MED ORDER FLOW TRADER SUPPORT SYSTEM. Many Forex programmer der ute la elevene fending for seg selv i markedet etter noen dager med intensiv trening Med bare - minimumspraksis og begrenset støtte fra sine trenere, kolliderer disse spennende Forex-forhandlere i løpet av de første ukene av den faktiske handel, og løfter aldri for å gå fot på markedet igjen. Studenter på Order Flow Trader nyter en helt annen opplevelse. Din virkelige læring starter etter 3-dagers opplæringsprogram, når du begynner å bruke dine nyopplærte teknikker i Forex-markedet. Forex-coachen Benny Liang forstår at handelsmenn trenger tid, praksis og oppmuntring til å bygge tillit og skape ferdigheter i Forex trading Gjennom sitt engasjerte innlegg - programmes støttesystem, håndterer han personlig hver enkelt student, slik at du får mentorskap, ressurser og støtte du trenger å trives i din handelsreise og se fortjenesten din til virkelighet. BENNY LIANG. Professional Forex Coach Principal Trainer, Order Flow Trader. Meet Benny, en veteran Forex trader med 13 års erfaring med å bygge inn en inntekt gjennom Forex markedet. Med et sterkt fokus På Teknisk Analyse har han utviklet et enkelt og effektivt sett strategier han stoler på for alle sine handelsbeslutninger. I dag er Benny respektert for å være en erfaren Forex-coach som tilbyr et av de mest dedikerte støtteprogrammene etter program i bransjen. Han har ga sine handelsferdigheter til over 400 studenter i Singapore, Indonesia, Malaysia, Vietnam og Australia. En av hans beste studenter, en gründer, ga til og med vinst på USD 6 millioner innen 2 års handel. PRAKSIS, HÅNDBAR RESULTATER. Den beste måten for å finne ut om et program er effektivt, er det gjennom sine deltakere. Her er hvorfor håper og eksisterende handelsfolk stoler på Benny som sin foretrukne Forex-trener jeg oppnådde minst 20 RETURNS MO NÅR GJØRE KONSESENTE RESULTATER AV MINDRE EN 50 000.Jeg setter pris på det solide fundamentet av kunnskap som læres fra Benny. Jeg takker ham og min programkammerater for alltid å stå ved meg, som støtter og hjelper meg å lære mange ting på veien til å bli en Forex handelsmann 9 måneder etter at jeg begynte å handle Forex deltid mens jeg administrerte moteforretningen min, har jeg oppnådd minst 20 avkastninger hver måned, noe som gir konsekvent månedlig fortjeneste på ikke mindre enn 50 000. Nå føler jeg meg veldig trygg i min analyse. Nguyen Thi Phuong Trang . BENNY TEGNE USA SÅDANNE SPESIELLE REGLER FOR Å FINNE HANDEL MED HØYRE SIKKERHETER FOR SUCKSJON. Benny lærte oss en direkte måte å handle Forex ved å observere ren pris handling Siden jeg var ny for Forex trading, fant jeg det enklere å hente ferdighetene uten å rote skjerm med forskjellige indikatorer Benny lærte oss veldig spesifikke regler for å finne bransjer med større sannsynlighet for suksess Han lærte oss også betydningen av god pengestyring Øvelse er nøkkelen til å bli en konsekvent lønnsom næringsdrivende Jeg disiplinerer meg selv for å studere notatene og anvende reglene undervist av Benny hele tiden å fiske etter min handler. Jeg har gått 673 pips på en uke og hatt 1500 fortjeneste i løpet av en måned. Benny s tilnærmelig holdning og villighet til å dele utover klasserommet var ganske enkelt fantastisk jeg skulle sende eller skype ham til å dele strategier selv i midten av natten jeg hadde fått 673 pips i en uke, trading ved hjelp av Benny s metoder og klarte å slå 1500 i fortjeneste innen en måned Som sådan er det trygt å si, Benny var min frelser Du tok tilbake tilliten som jeg hadde mistet med mine tidligere handler, jeg er trygg på at din profesjonalitet, intelligens og vilje til å dele vil være gode eiendeler til noen. Mustafa Nabeel Tzn 7. mars 2013.Hva jeg fant mest imponerende om Benny s teknikk er at det ikke er programvare eller indikatoravhengig Vi må ikke stole på noen medlemskap eller betale for abonnement på programvare, som er tilfellet med nybegynnere Supply Demand, gi meg innsikt i det riktige konseptet med handel. Jeg fokuserer nå på dette, og liker å bruke det veldig mye. Daniel A Bung Jakarta, 8. mars 2013. FØLGENDE STØTTE SOM BENNY GAVE ER ENKEL RESPEKTIVT OG RIKTIG SEEN. Benny s-programmet var lett å følge da han forklarte med klare eksempler. Han var ekstremt tålmodig og oppfordret oss alltid til å utfordre vår forståelse av hva han lærte, lage opplæringen Interaktiv Benny er den virkelige avtalen en veteranhandler og lidenskapelig lærer som vil at elevene skal lykkes. Oppfølgingsstøtten som han ga frivillig til elevene hans, er noe veldig respektabelt og sjelden sett, jeg anbefaler sterkt alle som ønsker å lære Forex trading å bli med Benny s program. BENNY S WEEKLY WEBINARS AND SUPPORT GROUP hjalp meg mye med å forbedre mine ferdigheter. Jeg hadde deltatt i noen andre Forex-programmer, men Benny s var best. Først og fremst, hans metode er enkel, men veldig effektiv. Gjennom programmet har jeg fått mye av nyttig kunnskap om Forex markedet og forstått dypt hvordan markedet fungerer. Etter programstøtte er det virkelig flott noe jeg ikke har opplevd med andre programmer. Hans ukentlige webinarer og støttegruppe hjalp meg mye med å forbedre mine ferdigheter. Jeg setter pris på Benny s støtte Han er den mest entusiastiske læreren jeg noensinne har møtt og har lært oss fra sitt hjerte. Nguyen Thanh Dung. Price Action, Order Flow and Transitions. Copyright 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alle rettigheter reservert Vilkår for bruk Personvernpolitikk. NO FINANSIELLE RÅDGIVNING - The Informasjon om og eventuelle korrespondanse fra eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen uttrykkelig eller underforstått garanti for noen arten, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet til et bestemt formål. Informasjonen som finnes i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet, er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt i naturen og er ikke spesifikt for deg, brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN AV INFORMASJONEN SOM FØLGES PÅ DENNE SIDEN UTEN FORSIKRING AV UAVHENGIG FORSIKTIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED PROFESSIONELL MAKSER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR Du forstår at du bruker all og all informasjon tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet PÅ DIN EGEN RISIKO. RISKOPPLYSNING - Handel med utenlandsk valuta, aksjer, futures, varer , indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle Brukere av denne nettsiden Alle som ønsker å investere, bør søke egen eller uavhengig økonomisk eller faglig rådgivning.

No comments:

Post a Comment